У Палати Србије, одржан је друштвени дијалог на тему социјалне инклузије и других осетљивих група у Србији, где је у уводном обраћању министарка за људска и мањинска права и друштвени дијалог Гордана Чомић истакла како се на датој проблематици мора доста радити и учити о инклузији и њеним токовима, нарочито када се ради о образовању деце, али индицирала и на успешности пројеката који су спроведени у протеклом периоду, и напоменула да је сарадња већинске и ромске заједнице веома битна.
Директорка КИР Љиљана Михајловић је овом приликом истакла да јој је задовољство како данас отворено можемо причати посебно о теми рањивости ромске деце током пандемије и изазовима са којима су се сусрела у току тзв. наставе „на даљину“. Осим што се претходних двадесет година радило на социјалној инклузији увођења ромске деце у редовни образовни систем, нови изазов суочељавања са пандемијом представљао је потешкоће при образовању. Михајловићева је истакла и да солидарност која је у претходном периоду показана, од стране вршњака посебно, заправо јесте најбољи вид подршке, те да се нада да ће овакав облик охрабрења заживети у свакој локалној самоуправи и свакој школи, што представља најбољи пример социјалне инклузије не само у образовном систему већ и шире. Овом приликом Михајловићева се захвалила и Екуменској хуманитарној организацији, али и школама, и посебно истакла да се нада да ће се оваква форма подршке проширити и на многе друге локалне самоуправе у Републици Србији.
Директорка Екуменске хуманитарне организације, Ана Бртка Валент, осврнула се на главни циљ организације и напоменула да ЕХО сарађује са различитим социјално угроженим групама, те и између осталог фокусира на пружање пројеката подршке при образовању и запошљавању. Овом приликом директорка ЕХО је напоменула да се додатна подршка при образовању спроводи у четири школе у општинама Жабаљ и Смедеревска Паланка. О моделу подршке и постигнутим резултатима говорила је Слађана Јовановић, координаторка пројекта Екуменске хуманитарне организације.
У дијалогу су учествовали и сарадници за инклузију у образовању,као и сарадници вршњаци-волонтери који су говорили о искуству на пројекту.
Министарка Гордана Чомић имала је завршну реч и истакла на важности дечјих људских права, и индицирала на потенцијалу и идеји на међусобној сарадњи различитих институција.